[Csaladtortenet 2] körlevél

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Jan. 28., Szo, 20:02:42 CET

Kedves Zsuzsa,

Köszönöm szépen korrekt válaszát.

Nem akarom a megszokott (bár legtöbben nem szokták még meg, mert valóban
megszokhatatlan) szarkazmusommal elemezni a petíciót, mert az éles
vitákat gerjesztene. Mindenestre súlyos csúsztatások találhatók benne,
különösen azok számára szembeszökően, akik elemzően elgondolkoznak rajta.

Csak annyit kérek - mindenkitől -, hogy ne küldjön nekem aláírnivalókat.
Ha valami nem tetszik nekem, azt úgyis megírom az illetékesnek (grafomán
vagyok), de a saját nevemben, mert nem szeretek egy 600-as névsor része
lenni. Mert individuum vagyok, és mert nincs olyan többoldalas iromány,
amelynek minden szavát elfogadnám.

Üdvözlettel,

Wilde Viktor