[Csaladtortenet 2] Mormon adatbázisból letöltés ill. nyomtatás ÉS BAKONYIAK

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Jan. 29., V, 22:38:15 CET

Kedves Tamás,
Én úgy gondolom, hogy vagy-vagy. Vagy adatbázisba átírt anyakönyekben
tudsz kutakodni (és akkor egy keresőablak ugrik fel), vagy lefotózott
anyakönyveket tudsz lapozgatni (és akkor egy "Browse..." kezdetű linken
tudsz továbblépni). Nem láttam olyat, hogy mindkettő működne ugyanazon
anyagra.

Kedves Bakony-kutakodók,
Talán valakin segít:
Elkezdtem nézegetni Zirc házassági akv-eit, ahol feltűnt, hogy a
számozásuk 1906-ig duplikátumot takar (=minden év anyaga két-két
könyvben is megtalálható). Nos, a megoldás: Külön vezették a zirciekét
és a környékbeliekét...

ÜdWV