[Csaladtortenet 2] azonos keresztnevek

Peppi peppi004 at gmail.com
2012. Jan. 30., H, 20:20:31 CET

Kedves György!
Nekem úgy rémlett, mintha a közelmúltban lett volna ilyen korlátozás
nálunk, úgyhogy utánanéztem. Nem találtam...
Mindenesetre a  Polgári Törvénykönyvben nem jó helyen kerested!
Egy ici-pici korlátozás  van a hatályos jogban:
2010. évi I. törvény az anyakönyvi eljárásról 44. § (5) bek. "Az
ugyanattól az anyától származó, ugyanazon a napon született gyermekek
nem viselhetnek megegyező utónevet."
Ezt leszámítva tehát szabad a vásár!
Ld. még "Béláim az úrban ..."; szakirodalom: Garas Dezső - Legényanya! ;)
CsPeter