[Csaladtortenet 2] Mormon adatbázisból letöltés + netikett

kzsuzsi kzsuzsi17 at freemail.hu
2012. Jan. 31., K, 09:55:28 CET

Kedves Listaolvasók!

Marika levele miatt tűnödök, mert az üzenetét  most kedden kaptam meg, nem vasárnap, pedig valószínűleg ő vasárnap küldte el. Vagy csak én kaptam meg sokkal később a mailt, mert a dátum vasárnapi?

 A netikett: http://levlista.theka.hu/illik.html  betartásával elkerülhető a levelezőlista túlterheltsége és a személyeskedés, megpróbáltam ennek megfelelően a levelemet megírni...

További eredményes és egymást segítő kutatást kívánok!
Üdvözlettel,
Kolpaszky Zsuzsi

P.S. Ha erre szeretnétek reagálni, kérlek magánban!