[Csaladtortenet 2] Azonos keresztnév

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2012. Jan. 31., K, 11:11:58 CET

T. Lista!
A mi családunkban is előfordul két azonos keresztnevű lány, egy apától. A
szépapámnak (Fingerlos György) az első házasságából született egy Fingerlos
Mária nevű lánya (1855-1934). A házasság megromlott, a feleség elköltözött.
A szépapámnak a szakácsnőjétől is született egy Mária (sz:1888-mgh kb:50
évesen) nevű lánya. Az első feleség halála után feleségül vette a
szakácsnőt 1891-ben, és nevére vette a törvénytelenül született gyermeket.
Így két élő, Mária nevű lánya lettt.
Üdv: Ili