[Csaladtortenet 2] confirm 25bfafe84a1e2d081a5287e393c06a325f18d4b4

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Jan. 31., K, 11:34:11 CET

Szervusz.
Valamiért a levelező szervered sorozatban nem fogadta a levlistáról menő leveleket. Ilyenkor egy idő
után a mailman feltételezi, hogy az e-mail cím megszűnt, s biztos ami ziher kiküld egy ilyen
figyelmeztetést, s leírja, mit kell tenned, ha él az e-mail cím, s nem akarsz leíratkozni.
Mindenesetre én nem idéztem volna be jelszavamat, javaslom, változtasd meg.
Üdv,
Gazsi