[Csaladtortenet 2] azonos keresztnevek (Nagy Szilvia)

Nagy Szilvia szilvianak at gmail.com
2012. Jan. 31., K, 12:35:20 CET

Kedves Mindenki!

Látom sokaknál "elgondolkodtató kérdéseket" vetett fel ez a téma.

Most már ott tartok, hogy lehet én néztem félre valamit.

István felvetésére válaszolva, miszerint törvénytelen volt-e a gyerek:

Az említett párnak 7 gyereke volt.
Eszter 12 hónaposan hunyt el. születésénél apa: ismeretlen
Rozália születésénél apa ismeretlen,de házasodott, gyerekei is születtek
,szóval ő biztosan nem hunyt el pár hónaposan vagy évesen, ráadásul ő volt
a dédikém, akinek a halálánál sajnos gyerekként jelen voltam, szépen
elaludt. Láttam később a halotti kivonatát, abban már szerepelt az apja
neve.
Terézia 9 hónaposan elhunyt. Nála már az apa is szerepel a születésnél.
István még nem tudom mikor halt meg, de házasodott 30 évesen, apa bejegyezve
Mária 7 hónaposan hunyt el, apa bejegyezve.
Erzsébet 4 évesen hunyt el, apa bejegyezve.
és újra Rozália, akiről a születési dátumán kívül semmit nem tudok
egyenlőre. De ha meghalt is fiatal korában esetleg, akkor is fura, hogy őt
is Rozáliának keresztelték.

Többen kérdeztétek, hogy nem volt-e két keresztnevük, hát sajnos nem.

Közben ráakadtam a szülők házassági bejegyzésére, ahol is megjegyzésként
szerepel, hogy az első két gyermeknél az apa ismeretlen, de a második
gyerek születésétől számított 9 hónapra rá az apa feleségül veszi az anyát
és nevére veszi az első két gyereket is, a többi gyerek ugye már az apa
nevét kapja.

Most újra ellenőrzök mindent, mert ezt az ágat kicsit hanyagoltam eddig,
mivel mellék ág, de most csak ezzel foglalkozom és ha meglesz a
végkifejlet, tájékoztatlak benneteket, tekintve a sok érdekes felvetésre,
és reagálásra.

Az eddigi megjegyzéseket, tanácsokat, írásokat köszönöm szépen, azokból is
sokat tanultam. Szóval köszönöm!

--
Üdvözlettel: Nagy Szilvia

Kutatott családnevek Hajdú-Bihar : B.Nagy, Nagy, Gyulai, Kabai, Vámos;
Békés megyéből: Gyurik, Majoros (i), Koós, Puskás, Kubik
Kutatott helyiségek: Furta, Zsáka, Ártánd, Csökmő (Hajdú-Bihar), Bucsa
(Békés)

Sikeres kutatómunkát mindenkinek!