[Csaladtortenet 2] levlista admin -> freemail használók figyelmébe

Péchy Gáspár gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu
2012. Jan. 31., K, 21:52:29 CET

Freemailtől (Origo? C3?) semmi válasz, hosszas kutakodás után (s a freemailes levtársaktól jött
tapasztalati információk alapján) kis darabokban újra kiküldve a freemail-eseknek a leveleket
pillanatnyilag megoldódott a probléma.
Nem lehet garantálni (hosszú távra visszatekintve) hogy nem lesz újra hasonló probléma, s nem
biztos, hogy legközelebb ilyen rövid idő alatt (sic!) megoldódik.
Tipikusan az AOL és a freemail kényes "szolgáltatók", az AOL válaszol a felvetett probémákra, a
freemail - eddíg legalábbis úgy látszik - nem.
Üdv,
Gazsi
P.S. - Javaslom gond esetén a web arhívum megtekintését - ha valaki nem kap leveleket, ellenőrizze
az arhívumban, működik-e a lista, illetve nincs-e olyan levélváltás, ami problémájára utalna.