[Csaladtortenet 2] levél továbbítás (myheritage)

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Júl. 1., V, 01:48:47 CEST

Nem nagy a valószínűsége annak, Kedves Sári,

hogy MyHeritage ment 'lopkodni', hanem valaki, aki talán érdekelt az
ágaidban, vitte át oda (bár persze lehetséges, hogy MH-nek van
valamilyen megállapodása ultraweb-bel)! Meg kell jól nézni kinek az
adatbázisában szerepel MyHeritage oldalain.

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com