[Csaladtortenet 2] házszámozás

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Júl. 3., K, 23:18:31 CEST

Kedves Házszámolók!

Kovászna megyében megjelent a köv. bejegyzés az AK-ben: "új mintaíveket
küldtek Kolozsvárról, ezért 1878-tól aszerint kell anyakönyvezni", itt az
eddigi adatokon kívül a "lakhelye a házszámmal" is szerepel, ami falunév+
szám formában került feljegyzésre. Miután ugyanannál a családnál különböző
számokat találtam, tehát itt is voltak újraszámozások, valamint néha a régi
szokás szerint beírtak helyi megjegyzésként pl: "alszegi Nagy".

Üdv. Judit