[Csaladtortenet 2] nemesi összeírások.

István hatvany hatvany.istvan at gmail.com
2012. Júl. 4., Sze, 20:29:16 CEST

Kedves Gábor
Kutatásaim során az 1832-es nemesi vizsgálatokkal már foglalkoztam. Azok a
B sorozatú  mikrofilmeken meg vannak. Máramarost . Kishontot, és Ugocsát
már átnéztem. Most az 1749-52-es máramarosi összeírások és nemesség
igazolások érdekelnek. A konkrét ügyírat számokat is ismerem. Gondoltam
hátha megúszható egy nagybányai levéltári út.A Máramaros megyei
dokumentumok ugyanis  Nagybányán találhatóak. Joody Pál munkája a
O.SZ.K.-ban megvan, ismerem azt.
köszönöm a jelentkezésedet
H.István