[Csaladtortenet 2] polgári anyakönyvezés Felvidéken

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2012. Júl. 6., P, 14:18:30 CEST

Kedves Éva!

Megtaláltad a szépapámat és az ükapám házasságát!
Nagyon-nagyon köszönöm, ez hatalmas találat.
Ezek mind Dunai hajósok voltak. Az ükapám történetét leírtam a MACSE weboldalán.

Köszi-köszi

Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,
Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi,
Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)