[Csaladtortenet 2] Utca nevek

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Júl. 7., Szo, 15:30:05 CEST

Bekapcsolódnék, s kérdeném:

 1. - mit jelenthet "-konz" a "Páuernkonz"-ban; a "Páuern-" nyilván
    "Bauern"-ból (n. földmu"ves, paraszt) származik
 2. - "Burga/Burgundia" jelentheti-e, hogy egy bizonyos telepes csoport
    lakhatta(eredetileg), kiket "burgund" eredetükként tartottak számon,
    azaz akiknek származási helyéül "Burgundiát" tartották? Lásd ehhez a
    Wikipédia "Burgundia", ill. "Burgundok" c. szócikkeit (
    http://hu.wikipedia.org/wiki/Burgundia ; illetve:
    http://hu.wikipedia.org/wiki/Burgundok ) .

Üdv.,
Kristóf