[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 13 kötet, 21 szám - Kispest

Ádám Jánosné adamkata at citromail.hu
2012. Júl. 10., K, 16:35:13 CEST

 Kedves Vértesi Tamás! Rendszeresen megyek a Fővárosi Levéltárba, megtudom nézni Kispest 1935-ös halálozását hétfőn, ha megtudom kit kellene keresni.Egyébként a mormon programon 1950. január l-e előtt kispesti anyagok vannak fenn, az adatok elé a főváros tette a saját fedőlapját, de nem XIX. kerület, hanem kispesti adatokkal.  adamkata at citromail.hu-ra jelezze, hogy megnézzem-e, vagy közben megoldódott. Üdv: Ádám Kata