[Csaladtortenet 2] Időkapszula

Tremmel Imre tremmel at citromail.hu
2012. Júl. 10., K, 22:46:16 CEST

 Kedves Listatársak,

Nagyon érdekes ez az időkapszula-dolog.
A falum temploma az 1350-es években épült, ide temették Konth Miklós nádort, a pálos szerzeteseket, majd 1516-ban (ez a sírkő ma is megvan) Szentléleki Miklós Ákost, Mátyás király hű barátját.  A törökök alatt elpusztult, majd 1801-től építették újjá, valószínűleg az akkoriak is rejtettek el időkapszulát. Én tinédzser koromban elkezdtem ásni a templom fala mellett, ám vasdorongokkal sem tudtuk áttörni a kripta falát, annyira kemény volt, de hallani lehetett, hogy van a fal mögött üreg.. Nagyanyám mesélte, hogy amikor nagy esők voltak, az utca tele volt kimosott csontokkal, koponyákkal. Én is találtam akkor pár lábszárcsontot.
Van valakinek ötlete, hova rejthették az ősök az időkapszulát?
Üdv, Imi