[Csaladtortenet 2] Perkátán hősi halált haltak

Schadl Péter schadlpeter at freemail.hu
2012. Júl. 18., Sze, 19:34:13 CEST

Szép napot Mindenkinek!

Kedves Klaudia!

Én keresem valakinek a nyomát, akit Rábafüzesről soroztak be katonának.

Adatai:

 Schadl Ernő  született: 1912. január 7-én Rábafüzesen

Lehetséges, hogy a a HM Hadtöürténeti Intézet és Múzeum Központi Irattárát
is érdemes lenne ilyen adatokról tájékoztatnunk?

Tud valaki hasonló akcióról?

Üdvözlettel:

Sch. Péter