[Csaladtortenet 2] Perkátán hősi halált haltak

István Szűcs altwien1 at gmail.com
2012. Júl. 18., Sze, 20:56:53 CEST

Kedves Listatársak! Szkesfehérváron 1936-ban bejegyeztek egy 1930-as
halálesetet, ahol is a katona hősi halott!
Ugyanakkor (1930-36 között) Fehérváron volt egy repülőbaleset amiben egy
nyugállományú repülő-főhadnagy, repülő főfelügyelő és legénységi állományú
pilótatársa(?) balesetet szenvedvén 1 hét különbséggel lettek hősi
halottak! Béke időszakban ezek a hősi halálok egy kicsit furcsák nekem.
István