[Csaladtortenet 2] Perkáta

László Klaudia laszlok4 at invitel.hu
2012. Júl. 18., Sze, 22:37:28 CEST

Kedves György!

Igen, én is perkátai vagyok és elég sok kutatnivalóm is van itt.

Még délután megkérdeztem, hogy a lista tagjai közül kutat-e valaki hősi halottakat, mert én a perkátai halotti anyakönyvben 1944. évben találtam két hősi halottat. Felajánlottam, ha valakit érdekel, akkor szívesen megosztom vele az információt. Angéla ekkor ragadta meg az alkalmat és érdeklődött nálam.

Üdv. László Klaudia