[Csaladtortenet 2] myheritage :-((

Ildikó Sztrányai sztranyai.ildiko at gmail.com
2012. Jún. 3., V, 15:10:02 CEST

Kedves Imre!
Örömmel köszöntünk újra! Kívánjuk, hogy ne kelljen megszakítanod máskor a
kutatást ilyen "programok" miatt!
Egyben szeretnélek megkérni, hogy hozd át az anyagodat a honlapunkon azóta
megnyílt adatbázisba.
http://www.macse.org/society/csfakbolbevezeto.php
A családfák mellett szereplő Info-ba a szép honlapodra is utalhatsz.
Üdv
Ildi