[Csaladtortenet 2] Ki kivel házasodhat?

Hegedűs család hegedus.csalad at t-online.hu
2012. Jún. 5., K, 18:19:22 CEST

Kedves Lista!

A fenti kérdés már többször szerepelt a listán. A mormon oldalon a felvidéki
anyakönyveket böngészve a szelőcei (Selice, Sala) református esketési
anyakönyv első oldalára befűzve találtam a mellékelt nyomtatványt. Amíg a
magyarázatot olvastam, még azt hittem, értem. Aztán jöttek a kérdések. Ember
(lelkész) legyen a talpán, aki mind a tizennyolcra hibátlanul válaszol.
Sajnos a helyes válaszokat nem mellékelték, úgyhogy mindenkinek jó
szórakozást kívánok a töprengéshez.

Üdv
Hegedűs Gyula

__________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 7196 (20120605) __________