[Csaladtortenet 2] Mondat értelmezése

Eötvös György eotvos at familytree.hu
2012. Jún. 7., Cs, 08:29:50 CEST

Szilágysomlyót azért nem nevezném kis falunak több volt az annál mindig.
A térség központja, Báthory István fejedelem szülőhelye stb stb. Volt
szerencsém kutatni az anyagát. Magyargoroszló, nem messze onann egy kis
falu, mely alapvetően ref. lakosságú. Az anyakönyvek ugye a zilahi
levéltárban vannak, de egy anyakönyvet  a lelkész eldugott, ha jol
emlékszem a XIX. sz első feléből. Ez ott van a lelkésznél, ha odaadja
odaadja, ha nem nem. De ott van, mert és kutattam benne. A temetője
gyönyörően megmaradt falusi sírkert, tele XIX. sz. első feléből
sírokkal. Ott élt és birtokos volt a nagykállói Kállay család, egy
leszakadt ága, az volt a kutatásom tárgya, kb 15 éve. Az irattárunkban
megvan az anyaga, ha valakit érdekel.

Eötvös György
signature <http://www.familytree.hu>