[Csaladtortenet 2] csepeli házassági anyakönyv

gyorgy weber wegyor at gmail.com
2012. Jún. 7., Cs, 21:27:14 CEST

Kedves Kutatótársak!
Kutat-e valaki közületek a csepeli anyakönyvek között? Segítséget kérek
dr.Kemény Gyula Pál - Babarczi Julianna 1935.júl.27.-i házassági anyakönyve
feltalálására, jelen ismeretem szerint (valamelyik) csepeli r.k. templomban
volt az esküvő, de nem tudom, hogy hol volt a polgári (talán az is  csepeli
tanácson; vaySzigetszentmiklóson...) A csepeli plébános nem válaszolt az
érdeklődő levélre. Ez az idő nincs fenn sem a mormonoknál, sem a Macse
adatbázisban, Budapestre ezért az egy (s nem is biztos) adatért nincs
módomban ... szóval hátha Valamelyíkőtöknek van kapcsolata a plébániával,
vagy alkalma van az állami anyakönyvi másolatra ránézni!!
Köszönettel:
gy.