[Csaladtortenet 2] Gondolatok a családfakutatásról

Páli István oregpali at t-online.hu
2012. Jún. 8., P, 17:57:09 CEST

Kedves Gyuri!
Ugye nem komoly az az elmélkedés a XXI. század elején, hogy egy valamikor
megszületett ártatlan gyermek, akinek az apja nem volt ismeretes vagy nem
volt vér a pucájában, hogy tisztázza gyermeke helyzetét, vagy mittudom én
miért-szóval az az ártatlan megszületett élő gyermekre rá lehetett
pakolni,hogy TÖRVÉNYTELEN, akkor, a hit teljes sulyát, viselje: vagy
megszokik, vagy megszökik?
Tehát röviden: komoly az, hogy egy megszületett emberke törvénytelen? Aki
fél árva csak mert egyéb körülmények miatt elvesztette az apját.
Erről ennyit.

Üdvözlettel: Páli István