[Csaladtortenet 2] Benda Kálmán(főszerk): Magyarország Történeti Kronológiája

István Szűcs altwien1 at gmail.com
2012. Jún. 9., Szo, 10:40:24 CEST

 Kedves Listatársak!

Mivel többen jelezték, hogy nem tudnak bemenni a théka Piacterére ezért
jelzem , hogy az alábbi szöveggel tettem fel egy hirdetést:

Ezúttal nem elsősorban pénzért hírdetek meg egy klasszikusnak számító, négy
kötetes, Akadémiai Kiadó által 1980-1990 között megjelentetett könyvet,
könyveket.
Mohácsig, Mohács és 1848 közötti időszak, az ideiglenes Kormány
megalakulásáig, és a megalakulást követően 1970 terjedő időszakokat
felölelő mű megjelenésének idején a legkorszerűbb volt.
Haladó szellemiségére jellemző, hogy a magyarság történetét nem csak az
államalapítástól dolgozza fel, hanem benne vannak a vándorlások időszakai
is. A vizsgálatokat a mindenkori országhatár figyelembe vételével végzi!
Ugyanakkor túlmutat azon az egységes sémán is, mely általában figyelmen
kívül hagyja a gazdasági, demográfiai tényeket, jelenségeket.

Nagyon szép állapotban tartott 20-30 év közötti könyvek!

Szeretném, ha cserealapot képeznének!
Engem érdeklő témák: Egyházi Lovagrendek, Település- és helytörténeti
munkák,  Temetők, temetői irodalom.
Amennyiben valamelyikőtök mégis pénzt szeretne érte adni, megegyezünk!
 [image: Üzenet módosítása]

--
*"..., mindég ifjan, sose vénen, mint egy Árpád-házi király** magyarjainak
szívében." (W.S.)

Üdvözlettel, István*

*U.i.: Családkutató társaim a Xantusz könyveket Budapesten és postai úton
is átvehetik!
*
*
*