[Csaladtortenet 2] Fw: szatmárnémeti

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2012. Jún. 10., V, 14:56:35 CEST

Kedves Kutatótársak!

Köszönöm szépen  mindenki segítségét. A leveleket továbbítottam. Remélem
élni fog a lehetőséggel.

Kedves Marika! Az lenne a legjobb, ha tudsz rá időt szakítani, hogy együtt
bemennétek a levéltárba, és így megtanulná és megismerné az ottani
lehetőségeket. Remélem megfog keresni.

Kedves István! Az illető az egész temetőt lefotózta, minden sírt. Azért
elküldtem felajánlásodat. Most próbálom győzködni, hogy küldje le a MACSE
temető adatbázisába. Úgy tűnik, hogy hajlik rá. Nagyon jó fényképei vannak,
szerintem még könyv alakban is ki lehetne adni. Igen visszahúzodó, sok
csalódást megért az illető. Minden új ismeretségtől fél, megkesereedett.
Tiszteletre méltó, nagy tudású.

Mindenkinek köszönöm mégegyszer. Kovácsné Erzsi