[Csaladtortenet 2] SSDI-amerikai adatbázis

Joseph J Jarfas jjarfas at gmail.com
2012. Jún. 12., K, 20:00:22 CEST

Kedves Imre,

ahogy olvashattad a rootsweb oldalon, 'érzékeny' adatok hozzáférése
miatt szüntették meg az SSDI szabad elérését! Magyarra fordítva:
Ancestry.com kapzsisága az igazi ok!:-) (rootsweb mindig is
Ancestry.com-tól kapta az adatbázist, aki meg fizetett a Social Security
Administration-nak a heti felújításokért).

De ha itt kezded a kutatást: https://familysearch.org/ - s ha a név benn
van az SSDI-ban - LSD kiadja azokat a találatokat is ... bérmentve.

Üdv.    Jóska
Equinunk, PA - USA
jjarfas at gmail.com