[Csaladtortenet 2] "szlovák" anyakönyvi bejegyzés

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2012. Jún. 18., H, 13:47:31 CEST

Kedves Éva!

Kruczifix (:) vajjon ezt hogy írják?), hogy ez Götze. Azért gondolom, mert alatta pár sorral van egy "Pónya" nevű, akinek az első betűje összetéveszthetetlenül P és nem hasonlit a Götze első betűje erre.

Üdv

Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,
Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi,
Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)