[Csaladtortenet 2] új adatok a SÍRKÖVEK adatbázisban

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2012. Jún. 20., Sze, 09:06:42 CEST

Kedves Listatársak,

frissítettem a SÍRKÖVEK adatbázist: http://www.macse.org/gravestones/default.aspx

Aktuális statisztika

Temetők: 73
Sírok: 1653
Holtak: 3415
Képek: 2082

TEMETŐK FELDOLGOZÓK SZERINT <http://www.macse.org/gravestones/cemeterybysender.aspx>

FELDOLGOZÓK TEMETŐK SZERINT <http://www.macse.org/gravestones/senderbycemetery.aspx>

A következő adatokat vettem fel:

Arnold Ernő

Temető: Kéri temető, Szabadka, Szerbia

Sírok: 1

Holtak: 1

Temető: Bajaiúti(városi), Szabadka, Szerbia

Sírok: 3

Holtak: 8

Kurucsai Pál

Temető: Bácsborsódi temető, Bács-Kiskun

Sírok: 12

Holtak: 26

Mátis István

Temető: Kővágószőlős, Köztemető, Baranya

Sírok: 10

Holtak: 13

Temető: Szentlőrinc, Köztemető, Baranya

Sírok: 4

Holtak: 10

Temető: Helesfa, Köztemető, Baranya

Sírok: 4

Holtak: 10

Bausz Györgyné

Temető: Celldömölk, Vas

Sírok: 22

Holtak: 91

Szigetiné Zékány Ilona

Temető: Nyíregyháza, Északi temető, Szabolcs-Szatmár-Bereg

Sírok: 16

Holtak: 73

Schermann Ákos

Temető: Dobsina (Dobšiná), Kassai ker., Szlovákia

Sírok: 194

Holtak: 306

Temető: Igló, (Spišská Nová Ves), Kassai ker., Szlovákia

Sírok: 105

Holtak: 263

Temető: Késmárk (Kežmarok), Szepesi ker., Szlovákia

Sírok: 120

Holtak: 212

Temető: Lőcse, ev. műemléktemető (Levoča), Eperjesi ker., Szlovákia

Sírok: 244

Holtak: 375

Temető: Lőcse, ev. Templom (Levoča), Eperjesi ker., Szlovákia

Sírok: 1

Holtak: 23

Kérem mindazokat, akik adatokat küldtek nekem, de adataikat még nem vettem fel az adatbázisba, hogy jelentkezzenek nálam.

Üdv,

Csaba