[Csaladtortenet 2] Erdély nevezetesebb családai

"Dr. Várkonyi Tibor" drvt at digitals.hu
2012. Jún. 22., P, 06:54:27 CEST

Kedves Listatársak!

Tamásnak írtam "magánban" a könyvvel kapcsolatban (Erdély nevezetesebb
családai), ide csak azt írom meg, hogy nagyon sok hibával rendelkezik a
könyv, még Nagy Iván munkái előtt adták ki. Amikor dolgoztam belőle, nem
győztem csodálkozni.
Két fő hiba: egyrészt teljes családi ágak maradtak ki belőle megjegyzés
nélkül, másrészről többször olyan családi kapcsolatokat rakott össze a
szerző, amelyek nem felelnek meg a valóságnak.

Nyilván azt történt, hogy a jószándékú szerző azoktól gyűjtött adatot,
akik hajlandóak voltak beszélni vele,
és forrás hiányában közölte az általa hallottakat.

Magyarul: ha valaki olvassa, legyen a benne rejlő hibákra tekintettel.
Szép napot:

Tibor