[Csaladtortenet 2] név

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2012. Jún. 23., Szo, 21:32:41 CEST

Kedves Teréz!

Meggyőztél, Gazsi is azt írta, hogy "S", de más helyen ezen az oldalon az
"S"-t teljesen normálisan írta. Ezért kicsit kételkedtem.  Vajon mi
lehetett az oka, hogy egyszer így, egyszer úgy írta. Még ilyen betűvel nem
találkoztam.

Köszönöm szépen a válaszokat, a segítséget: Kovácsné Erzsi
2012. június 23. 21:04 Nagyné Szlovák Teréz írta, <