[Csaladtortenet 2] Saliga és Koza?vecz

Csillagné Végh Katalin csillagkata7400 at freemail.hu
2012. Jún. 23., Szo, 22:20:01 CEST

 Kedves Erzsi, ahogy olvastam a leveled, rögtön a Saliga név ugrott be. Fogalmam sincs róla, hogy milyen betű van a küldött lapon írva, csak mivel Felvidéken  érdekelt vagyok , többször láttam ott Saligát.Azért majd megnézem még a keresztneveknél, hátha ott könnyebb azonosítani.
Nekem most ép egy tán Barcs környéki helységnév okoz gondot. Valami Kozanovecz , Kazarovecz, Kazarnovecz nem ismerős valakinek? Viszonylag szépen olvasható, mégse tudom azonosítani, mert az interneten nem találtam hasonló nevű falut. Egy egyszerű Pap családnévhez kell társítanom
Érdekes lenne, ha Kozárovcét írták volna el így, akkor az is Felvidék lenne.

https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1951-21484-57081-78?cc=1452460&wc=MM5Y-32C:n1200149964
Kedves jobban látók illetve ráismeréssel jobban rendelkezők, legyetek szívesek segíteni. Üdv. Kati ( Csillag)