[Csaladtortenet 2] Trianon

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2012. Jún. 24., V, 09:15:45 CEST

Azzal éppenséggel nem értek egyet, hogy akár Trianon, akár a Holokauszt
lerágott csont lenne. Mint napjaink hírei mutatják, még egyik eseményt sem
sikerült megemésztenie a magyar társadalomnak. Az viszont már sokszor
beigazolódott, hogy a vitára ez a fórum alkalmatlan, mert az érzelmek és
indulatok rendszerint felülírják a józan megfontolást és érveket.

Hirschler András