[Csaladtortenet 2] Szabályozás

c. h. baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2012. Jún. 24., V, 11:54:12 CEST

*Gratulálok, András!!*

;-)

*_U.i.:_*
András, Gazsi!
Lsz. próbáljátok meg, nekem megmagyarázni - talán másokat is érdekelhet
(?!) -, mit kell/illik "politikai" alatt érteni, s mit nem?!
Általánosan, ill. speciel ezen a "fórumon".
Nagy segítség lenne az egyéni, önkéntes szabályozás gyakorlásánál!
(Remélem, kérésem nem túlságosan "politikai", és - kivételesen nekem is
- /megbocsáttatik/!///)/