[Csaladtortenet 2] Saliga és Koza?vecz

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Jún. 24., V, 16:22:27 CEST

ööö... és mi lett a településsel? Hol feküdt pontosan?
Tekintve, hogy nekem nincs meg a könyv...

K.

--
keresett nevek: Sko(u)mal; Hausner (Enzersdorf/Thale - Ausztria);
Weindlmayer (Ausztria, Budapest); Swoboda (*Bécs*, Budapest); Pintér

esetleges közös ősök miatt: Szamosfalvi (eredetileg Sko[u]mal) oo Edelényi