[Csaladtortenet 2] levél továbbítás (myheritage)

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2012. Jún. 28., Cs, 18:37:23 CEST

A MyHeritage matching szolgáltatása eddig is csak az előfizetőknek "járt". A
rendszer kiadja, hogy kikkel találkozik az adatod, de a részleteket már csak
a Premium előfizetők kapják meg.
Így működik a piac. Ha akarod, megveszed, ha nem akarod, nem veszed meg. Ők
legalább (még) nem vezették be a telekommunikációs pótdíjat. (Ejnye... A
fórumon nem politizálunk!)
Hirschler András