[Csaladtortenet 2] érdekes/humoros sírkő

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2012. Már. 2., P, 00:05:40 CET

E késői órán a humoros sírfeliratokból idézek:

Itt nyugszik XY körzeti orvos és körülötte a páciensei.

Itt nyugszik Lápi Döme, kire ráesett a malom köve, Mire leemelték róla holtan mászott ki alóla.

Itt nyugszom én olvasod Te, olvasnám én, nyugodnál Te.

Jó éjszakát, nem fárasztalak tovább:)

Üdv

Zsuzsi
(CsBZs)

(Kutatott családok:  Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek, Perschmann, Czakó, Gay, Gönczy/Gönczi, Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)