[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Szabolcs Nagy darthsabious at gmail.com
2012. Már. 2., P, 19:24:01 CET

Kedves Ili,pontosan ez az újság érdekel engem is,mivel dédapám is ott
volt ref. tanító a kérdéses időszakban.Szerintem a Bereczki Imre
Helytörténeti Gyűjtemény-nél egy kérdést megér,a tel.számuk a neten
fönt van Dévaványa oldalánál.Tervezem,hogy még a tavasszal lemegyek
kutatni többek között ezt az újságot is,ha megvan.Ez esetben szívesen
kimásolom a kérdéses anyagot.De ha valakinek egyéb infója
van,köszönettel fogadnám.Üdv:
Nagy Szabolcs