[Csaladtortenet 2] padlófényezés

Miske Miklós mmiske at freemail.hu
2012. Már. 2., P, 20:26:25 CET

T. Listalakók! Nem igaz, hogy ilyen öreg lennék, mert én még 56-ban is vikszeltem aparkettát sőt 1966-ban Nagyatádon az volt a divat a gyengélkedőn, hogy Tango pasztával a követ is fel kellett vikszelni. Bekenni és a rövidszőrű kefével kifényesíteni. Nem csak a légy eset s.., ha rá szállt de mi is. Igazából nem ez a fontos hanem az, hogy megérthessék azok is akik soha nem éltek a piacgazdaságban mi is a piacgazdaság: el lehetett érni. hogy olyan rendelet modósitást hozzanak ami a piacgazdaságnak és a logikus munkavégzésnek is megfelelt és mivel akkoriban minden lakás, közintézmény, kúria és kastély vagy hajópadlós, vagy parkettás volt a városokban ez nem is volt kis kérdés több százezer szobát érintett az országban még Trianon után is.
 Üdv Miske Miklós 06-30-8156088e