[Csaladtortenet 2] család, vagy populáció?

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Már. 4., V, 13:45:09 CET

Kedves Kutakodók!

Ha el tudjuk fogadni, hogy nem vagyunk egyformák, miért akarnánk a
kutatásunkat egy szűk, mindenkire kitalált, de senkire sem igazán illő
dobozba belegyömöszölni?!?

Attól, hogy valaki - főleg eleinte - szűkebb teret választ, míg valaki más
egy egész populációt, sőt települést kutat/vesz górcső alá, mind tudunk
mondani, gondolni olyat, ami segítség lesz valaki másnak. Ezért van itt,
ebben a csapatban helye mindenkinek: mi is egy nagy család vagyunk.

Köszönettel minden közel-távoli Macse-családtagomnak.

Judit