[Csaladtortenet 2] Önkorm. családfák - hivatásosok

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2012. Már. 7., Sze, 15:40:00 CET

Kedves Lista!

Megnézve az önkörmányzatok által készíttetett anyakönyv-feldolgozásokat, a
következő dolgok maradtak meg bennem:
 - elismerésre méltő dolog, hogy az illető önkormányzat a mai időkben
ilyenre egyáltalán áldoz
 - (mert ugye) pénzért, hivatásos kutatóval végeztetik (pl. Bárdossy)
 - én ugyan ezt csinálom 4 éve pusztán az ügy és szülővárosom szeretetéből
adódóan
    - ingyen (illetve van úgy, hogy én fizetek bizonyos dolgokért.....)
 - "mellette" dolgoznom kell, hogy tudjak élelmiszert venni a
családkutatáshoz, és fizetni a csekkeket
 - de ugyan ez a "polgári állás" el is vesz napi 8 órát a kutatási időmből,
 - a kutatás sokszor (majdnem mindig) a család rovására megy, ami sokszor
(majdnem mindig) konfliktusokhoz vezet...

Nem akartam a hivatásosok ellen írni, csak a gondolataimat írtam le.
Hisz érdekes ez a kettősség. Van aki pénzt kap érte, van, aki fizet, hogy
csinálhassa...
Mindenesetre valami eszembe jutott....
üdv: Előd

--------------------
Sziasztok !

Ha valakit érdekel :

           Biatorbágy :  http://csaladfa.biatorbagy.hu/main.php

            Törökbálint.:
http://csaladfa.torokbalint.hu/main.php?goto=kereses.php&error=true

            Diósd. : http://www.diosdfa.hu/hu/main.php?open=start

Az ilyen Önkormányzatok által elkészített csaltörténeti, családfa  oldalakat
érdemes lenne a honlapon
összegyűjteni sokak munkáját segítené.

üdvözlettel Kratky Jenő