[Csaladtortenet 2] KÉRÉS

Szabolcs Nagy darthsabious at gmail.com
2012. Már. 8., Cs, 09:17:35 CET

Kedves Mária,úgy tudom,Szatmárnémetiben őrzik a református kollégium
diáklistáját(a katolikus megvan).Ha véletlenül ns.Nagy József(sz.1793
Gecse,Bereg vmgye,apja ns.Nagy Ferenc),vagy ns.Nagy Lajos(sz.1832
Fancsika,Ugocsa vmegye,apja ns.Nagy József,anyja ns.Dancs
Zsuzsanna)neve felbukkanna,nagy segítség lenne nekem.Előbbi
tiszttartó,fia ref.tanító volt,de nem tudom,hol tanultak.A kérdéses
időszakban több diák is tanult Szatmáron Gecséből ill. Fancsikáról,de
csak statisztikai kimutatás jelent meg erről itthon,a diáknévsor nem.
Üdvözlettel:
Nagy Szabolcs