[Csaladtortenet 2] sylvonum curator

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2012. Már. 8., Cs, 11:21:41 CET

Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek.

A Medveczkyek galiciai ágáról kaptam adatokat az 1800-as évek elejéről.
Abban szerepelnek ezek a kifejezések.
Lakatos Mária segitett a megfejtésekben:
sylvonum curator = erdőfelügyelő,
 volens centurio = önkéntes század, ahogy Te is írod Ili, talán inkább
önkéntesek századosa, mivel egy személy foglalkozásaként volt feltüntetve.

Mindenkinek köszönöm: Erzsi