[Csaladtortenet 2] Fwd: Magyarul tudás

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2012. Már. 8., Cs, 22:11:27 CET

Kedves Listalakók és Gondolkodók!

Bocsánat, hogy épp nőnapon "dorongollak" le Titeket!

Dehát olyanok vagyunk mi valamennyien, hogy nincs kettő egyforma sem
külsőleg, sem lelkileg sem családilag sem pedig történelmileg-tudatilag.

Pont ez a szép a viágban!!!!

Nagyon szívesen meghallgatom, elolvasom eszmefuttatásaitokat, DE

Ha bárki elfelejti, hogy *az abszolut ítélet nem lehet igaz*, mert a
valóság mindig bonyolult és összetett, az hályogot von a saját szemére, az
úgy táncol, hogy sajnos mindig valaki fájós lábát találja el, majd az ő
fájós lábára is rálép valaki....

Kérlek, legyetek nagylelkűek a fájós lábúak iránt és ne vegyétek fel a
kesztyűt, ha egy ügyetlen táncos a ti lábatokra lép!
(Vagy legalább olvassátok el - különösen - az indulattal kiszakadt
irományt, mert akkor megmutatja magát az, ami másnak rosszul eshet és talán
nem is való a Litára. No és persze írtsátok ki a megelőző levélkígyót!)

Üdv. Judit

Kedves Társak,

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>

<http://www.hatvany-online.net/MyProgs/obituaries/gyj.aspx>