[Csaladtortenet 2] Magyarul tudás

Mézes Ádám manofwar at citromail.hu
2012. Már. 9., P, 14:10:18 CET

 Hmm. Szerintem a fizikai jelenlét valahol  egy dolog, de bár hatalmas közhelynek hangozhat, a Haza leginkább a szívünkben van. Az én igazi Hazám Vas megye, de jelenleg Pesten élek, akkor ne lennék igazi vas megyei? :) Jó, elég béna példa volt. Rákóczi,Kossuth ne lett volna igazi magyar? Pedig (véleményem: gyáván és aljasan leléptek) ők elmenekültek és amikor lehetőségük lett volna, akkor sem jöttek vissza. Szerintem magyarok voltak,maximum cselekedeteik jogosságán és erkölcsiségén vitatkozhatunk.

Bár ezt már leírtam korábban is, szerintem nekünk nincs jogunk megítélni, hogy ki a magyar. Maximum az emberek cselekedeteiről lehet véleményünk ,de ítélni nem ítélhetünk el senkit, ítéletet hozni egy ügyben a bíró feladata, míg egy élet felett ítélkezni Istené.