[Csaladtortenet 2] települések

Erzsi Kovácsné keresone at gmail.com
2012. Már. 9., P, 17:00:19 CET

Kedves Kutatótársak!

Megint kéréssel fordulok hozzátok.
Még mindig a galíciai Medveczyekkel kapcsolatban az 1800-as évek közepén a
következő településeket kaptam tartózkodási helyként: Sybirak, Wegrec (ez
talán azonos lehet wegrow-val), Bubice (ez talá azonos lehet

bubeneč-cel), Odenburg ( ez Sopron lehet?), Tarinas.

Kérem szépen, hogy aki tud, segítsen megfejteni. Interneten is kerestem.
Például Sybirak-ra azt írta, hogy Szibériába büntetésből kitelepített
lengyeleket így nevezték. Ez nem segített rajtam.

Előre is köszönöm a segítségeteket: Kovácsné Erzsi