[Csaladtortenet 2] beköszöntő 2.

"Hatvany István" hatvany.i at invitel.hu
2012. Már. 9., P, 20:22:37 CET

kedves lista tagok

többetek kiváncsiságát kielégítendő. néhány szót magamról és eredményeimről:

Halásztelken élek. nyugdíjas gépészmérnök vagyok. Feleségem, fiam, lányom és négy unokám van. A családkutatás mellett kertészkedem,Szeretem a növényeket,  jó könyveket, szinházat. A TV-t ritkán kapcsolom be. Szeretem a  szép tárgyakat. kutyákat macskákat és más állatokat nem annyira. Nincs autóm, sem mobil telefonom.

Hol tartok a kutatásban? Sehol. Oldalágakkal együtt vagy kétezer rokonról vannak adataim. egyes ágakon 1300-ig jutottam vissza.  Ez vagy 30 generáció. Másoknál ismerem az armálisokat, címereket, az 1600-as évek elejéről.

Járom a levéltárakat, Oszk-t, a lángliliomban is hetente egy napot eltöltök. Most Debrecen református halottait kutatom.
Hatvaniak,Szilágyiak, Vétseiek, Fényesek,  Miskolcziak és más nevek érdekelnek.

Jövőre lesz a szigeti Hatvany Gergely ősapám Báthory Gábortól kapott kiváltságos levél adományozásának 400. évfordulója. Szép kerek szám. szeretnénk emlékezetesé tenni ezt az évfordulót.
hát ennyit
hatvany István unokáim után Pista papa