[Csaladtortenet 2] Magyarul tudás

Wilde Viktor wilde.viktor at t-online.hu
2012. Már. 9., P, 20:24:40 CET

Szerbsuz, Krisztián,

Neked aztán van itt tekintélyed - amióta felhördültél, csak egy további
hozzászólás érkezett. Majdnem megkérdeztem, hogy mi az a gy.k., de rájöttem.

Vállon veregedhetsz, mert délután megírtam egy mindent elsöprő
hozzászólást, aztán addig ütöttem a jobb kezemet a ballal, amíg vissza
nem húzódott a "Küldés" gombról. Még Judit levele előtt!

Azon is csodálkoztam, hogy míg régen azt mondták, hogy a "focihoz
mindenki ért", most azt kell tapasztalnom, hogy a gazdaság is ilyen
tárgykör - bárki véleményt formál arról, hogy milyen gazdasági
közösséghez előnyös tartoznunk, hol van potenciális piacunk, meg
ilyesmi. Mintha én mondanék véleményt - mondjuk - egy karmester
teljesítményéről. Vagy bármely zenei kérdésről.

Nem is csodálom, hogy leépítik Mo-n a gazdasági képzést. Tényleg
felesleges 5 évig egyetemen tanulni valamit, ha bárki alapból ért hozzá.

ÜdWV