[Csaladtortenet 2] Fwd: Magyarul tudás

György Négyesi negyesigy at gmail.com
2012. Már. 9., P, 21:30:45 CET

Nem lehetne ezt végre abbahagyni, ez családtörténeti lista és nem politikai
fórum
Hagyjuk már a tyúk és tojás kérdést, bár szerintem egyértelműen az
antiszemitizmus volt előbb ld. Tiszeszlár s általában az egész középkor
Erre mondják SI faktor, mivel a zsidók tudtak írni és olvasni, a pénzzel
bánni
4si Gyuri