[Csaladtortenet 2] szünet

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2012. Már. 9., P, 22:02:02 CET

Biztos szentségtörést követek el, de nekem már az is megfordult a fejemben,
hogy akár meg is lehetne szüntetni a listát és átterelni a tagokat a MACSE
weboldal Fórum menüjébe, mert ott legalább van lehetőség moderálásra is -
ellentétben a levlistával...
Van egy olyan sejtésem, hogy jópáran az ilyen, családkutatási szempontból
irreleváns témák és személyeskedések miatt megnövekedett levélmennyiség
miatt iratkoztak le az elmúlt egy-két évben a listáról...

+ nem kérdeztem, de elképzelhetőnek tartom, hogy Bogárdi Jancsi is hasonló
okból állította le anno az őslistát, amikor az ominózus jogszabály
Damoklész kardjaként szárba szökkenni látszott...

Üdv:
K.