[Csaladtortenet 2] szünet

György Szamák szamak.gy at gmail.com
2012. Már. 10., Szo, 06:28:24 CET

Kedves LIstatagok!

Számomra felfoghatatlan, hogy magukat műveltnek tartó emberek ne értsék
meg, ezen a listán *nem erre van szüksége* a többségnek!
Egy közösségnek kezelni kell ezt a helyzetet. Ez nem az a hely. ahol
különböző *vallási és politikai megnyílvánulások* - amúgy értelmes viták -
végelláthatatlan tárházát felvonultassák.
Ez a családkutatással foglalkozók helye - ahol adatokat
cserélünk,ötletekkel,tanácsokkal segítjük egymást.

Üdv.Gyuri